پرتال خبری سبک زندگی

پرتال خبری سبک زندگی

پرتال خبری سبک زندگی

پرتال خبری سبک زندگی

جدیدترین اس ام اس عاشقانه و غمگین با موضوع اشک و گریه

جدیدترین اس ام اس عاشقانه و غمگین با موضوع اشک و گریه

در این مطلب جدیدترین اس ام اس های زیبا با موضوع غمناک اشک و گریه را برای شما گردآوری کرده ایم.

اس ام اس های عاشقانه با موضوع اشک و گریه

وقتی دلتنگ میشوم تو را در بین اشک هایم میبینم

ولی اشک هایم را پاک می‌کنم تا کسی تو را نبیند

.

  

اس ام اس اشک و گریه

.

نگاه تو تلخ

اشک های من شور

یادت شیرین . . .

چه زندگی بامزه ای دارم

.

پیامک اشک و گریه

.

از عشق چندان شنیدم, اما طعم عشق را زمانی چشیدم که در چشمان

او اشک هایی را دیدم که برای پاک شدن

به جز دستان من به هیچ دستی اعتماد نکردند

.

اس ام اس اشک و گریه

.

قرصهای اعصابو…

لیوان بی آبو …

سنگینی خوابو …

یلدای تنهایی !!

اشک های تسکینو ..

اهنگ غمگینو …

این خواب سنگینو

.

.

.

اس ام اس اشک و گریه

.

تو یادت نیست که من برای لبخند تو از زندگیم گذشتم،

ولی من مفید یادمه که تو برای یه قطره اشک اون از من گذشتی

.

اس ام اس اشک و گریه

.

سالها میگذرد…

من هنوز تنها درکوچه ی باد مانده ام.

همدمم کلاغی سیاه…

قطره ای اشک…

آسمان ابری…

فقط خدا حال مرا میفهمد.

آن هنگام که آدم تنهایش گذاشت

.

اس ام اس اشک و گریه

.

البته رفته ای

دگر برنمیگردی

ولی دیوانه ات هستم…

خودت هم مفید می‌دانی

تمام شمعدانی ها برایت اشک می ریزند

دلت آمد دل گلهای باغم را بلرزانی

.

اس ام اس اشک و گریه

.

دلتنگی یعنی شبی با خاطراتت بهش فکر کنی

بعد شیرینی یه لبخند بیاد رو لبت و بعد چند لحظه شوری اشک های لعنتی

.

اس ام اس اشک و گریه

.

وقنی ی پسر اشک بریزه

و ی دختر سیگار بکشه

ینی تحمل درداش دگ غیر ممکنه

.

اس ام اس اشک و گریه

.

هرگاه می خواهی بدانی که چقدر محبوب و غنی هستی

هرگز تعداد دوستان و اطرافیانت به حساب نمی‌آیند

فقط یک قطره اشک کافیست تا ببینی چه تعداد دست

برای پاک کردن اشک های تو می‌آید

http://www.topnaz.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.